Als het steeds meer hevig regent door de opwarming van de aarde loopt de kelderverdieping van onze school steeds onder water! Dat is een groot probleem. Maar voor dat probleem hebben wij een idee dat ‘Immac- aqua’ heet. We filteren het water super goed zodat het helemaal gefilterd is net zoals stadswater water.
Dan hergebruiken we het water, zo besparen we ook. We gebruiken het water gebruiken om de toiletten door te spoelen, onze handen te wassen, een zwembad te vullen,…
We kunnen dit idee ook gebruiken voor andere gebouwen met dit probleem.